جلد 21، شماره 118 - ( 1-1393 )                   جلد 21 شماره 118 صفحات 40-32 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Najafi M, Najafi M, Keshmiri F. Gap analysis of skill and educational need`s Ph.D. students in Tehran University of medical science as regards teaching skill. RJMS 2014; 21 (118) :32-40
URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-1-3001-fa.html
نجفی مریم، نجفی مینو، کشمیری فاطمه. تحلیل شکاف مهارت و نیازهای آموزشی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رابطه با راهبردهای تدریس. مجله علوم پزشکی رازی. 1393; 21 (118) :32-40

URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-1-3001-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی تهران
چکیده:   (6254 مشاهده)

 : تربیت دانشجویان دکترای تخصصی به عنوان مدرسین و اعضای هیئت علمی آینده‌ی دانشگاه‌های کشور نیازمند برنامه‌ریزی مدون مبتنی بر نیازسنجی‌های سیستماتیک است. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.روش کار:انجام شد.یافته‌ها

 باتوجه به نیازهای دانشجویان دکترای تخصصی، لزوم برگزاری دوره های آموزشی مجموعه فنون تدریس و ارزشیابی مبتنی بر نیاز آنان با تاکید بر رویکرد مبتنی بر توانمندی یکی از الزامات تربیت مدرس در سیستم آموزشی است . 

متن کامل [PDF 1489 kb]   (2858 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: آموزش پزشکی

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علوم پزشکی رازی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC-SA 4.0| Razi Journal of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb