جلد 29، شماره 12 - ( 12-1401 )                   جلد 29 شماره 12 صفحات 443-433 | برگشت به فهرست نسخه ها

Research code: 0
Ethics code: 0
Clinical trials code: 0

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Torabi Z, Saeida Ardekani S, Hataminasab S H. Designing a Professional Qualification Model for Health Tourism Marketing after Corona (Covid-19). RJMS 2023; 29 (12) :433-443
URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-1-8086-fa.html
ترابی زهرا، سعیدا اردکانی سعید، حاتمی‌نسب سید حسن. طراحی الگوی صلاحیت حرفه‌ای بازاریابی گردشگری سلامت در پسا کرونا. مجله علوم پزشکی رازی. 1401; 29 (12) :433-443

URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-1-8086-fa.html


استاد، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه یزد، یزد، ایران ، dr.saeida@yazd.ac.ir
چکیده:   (409 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 746 kb]   (98 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: روانشناسی بالینی

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علوم پزشکی رازی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Razi Journal of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb