جلد ۲۴، شماره ۱۵۹ - ( شهریور ۱۳۹۶ )                   جلد ۲۴ شماره ۱۵۹ صفحات ۷۵-۶۶ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

kuhpayehzadeh J, Afshar por S, Naghizadeh mooghari Z. Psychometric Adequacy of The Persian Version of The DELES questionnaire to evaluate the educational environment of environment of IUMS. RJMS 2017; 24 (159) :66-75
URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-1-4428-fa.html
کوهپایه زاده جلیل، افشارپور سودابه، نقی زاده موغاری زهرا. بررسی کفایت روانسنجی پرسشنامه DELES در ارزیابی محیط یادگیری آموزش مجازی در آموزش عالی در دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران. مجله علوم پزشکی رازی. ۱۳۹۶; ۲۴ (۱۵۹) :۶۶-۷۵

URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-۱-۴۴۲۸-fa.html


دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشگر جهاد دانشگاهی، تهران، ایران ، z.naghizadeh@yahoo.com
متن کامل [PDF 390 kb]   (۲۴۲۷ دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: آموزش پزشکی

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علوم پزشکی رازی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC-SA 4.0| Razi Journal of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb