تأثیر دانش باروری زنان بر وقوع بارداری ناخواسته (پیمایشی بین مراجعین مراکز بهداشتی شهر زرینشهر در سال 1401)
مقایسه پریشانی روانشناختی و سبکهای مقابلهای در سطوح مختلف اضطراب کووید-19 دانشجویان: یک مطالعه توصیفی
سنجش اثربخشی آموزش گروهی تغذیه صحیح بر اساس بازیدرمانی بر گرایش به تنوع غذایی و اضطراب در کودکان پیشدبستانی دارای اختلال اجتناب/ محدودیت غذا
تعیین حساسیت و ویژگی معیارهای بالینی در پایش نیاز به درمان دارویی مجرای باز شریانی در نوزادان نارس به روش مقطعی - توصیفی
طراحی و آزمون مدل عملکرد تحصیلی دانش آموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک شده با میانجیگری تاب آوری و خودکارآمدی در شرایط کووید- 19
رابطه ویژگیهای شخصیتی و مؤلفههای روانشناختی با فرسودگی شغلی در بین دندانپزشکان:یک مطالعه توصیفی-همبستگی
نقش جنسیت و ترتیب تولد در مهارتهای شناختی، جسمی- حرکتی، زبان، یادگیری و اجتماعی- رفتاری و هیجانی کودکان 1 تا 2 سال شهر تهران
مقایسه اثربخشی روش آموزش یکپارچگی حسی و روش سازماندهی مجدد اعصاب مرکزی بر حافظه آشکار و نهان، توانایی نگهداری ذهنی و مهارتهای دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص
تاثیر سیکلوفسسفامید خوراکی در بهبود تظاهرات پوستی و بیماری بینابینی ریه در بیماران مبتلا به اسکلروز سیستمیک: یک مطالعه گذشته نگر
اثر بخشی مداخلات ذهن آگاهی بر پایه کاهش استرس بر تنیدگی والد- کودک در والدین کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی- بیش فعالی
اثربخشی درمان مبتنی بر اسکیماتراپی بر پریشانی روان شناختی، خودکارآمدی ناباروری و کیفیت زندگی زنان نابارور
تاثیر یک دوره تمرین تاباتا در آب بر TSP-1 و TIMP-3 و مقاومت به انسولین در زنان چاق مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک
مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خودگردان و آموزش یادگیری مغزمحور بر تابآوری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه
مدلیابی ساختاری پیش بینی سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت در نوجوانان دختر بر اساس تمایزیافتگی خود و حساسیت بین فردی با نقش واسطهای حمایت اجتماعی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ترس از ارزیابی منفی، اضطراب سخنرانی، کارکردهای اتطباقی اجتماعی و رفتارهای غیرمولد تحصیلی در دانش آموزان دختر
تبیین اشتیاق تحصیلی بر اساس ادراک از سبکهای تربیتی والدین و پایگاه اقتصادی اجتماعی با میانجیگری اهداف پیشرفت
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و درمان شناختی رفتاری بر هراس اجتماعی در پایان دوره درمان و پیگیری در دانش آموزان دختر متوسطه اول
تأثیر مداخلات چندوجهی روانشناختی با و بدون بیوفیدبک بر نمرات آزمون Y تعادل و پرش HOP ورزشکاران حرفهای دارای آسیب ACL زانو