: تربیت دانشجویان دکترای تخصصی به عنوان مدرسین و اعضای هیئت علمی آیندهی دانشگاههای کشور نیازمند برنامهریزی مدون مبتنی بر نیازسنجیهای سیستماتیک است. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.روش کار:انجام شد.یافتهها
باتوجه به نیازهای دانشجویان دکترای تخصصی، لزوم برگزاری دوره های آموزشی مجموعه فنون تدریس و ارزشیابی مبتنی بر نیاز آنان با تاکید بر رویکرد مبتنی بر توانمندی یکی از الزامات تربیت مدرس در سیستم آموزشی است .
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |