جلد 24، شماره 159 - ( شهریور 1396 )
جلد 24 شماره 159 صفحات 75-66
|
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی کفایت روانسنجی پرسشنامه DELES در ارزیابی محیط یادگیری آموزش مجازی در آموزش عالی در دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
جلیل کوهپایه زاده
،
سودابه افشارپور
،
زهرا نقی زاده موغاری
*
دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشگر جهاد دانشگاهی، تهران، ایران ،
z.naghizadeh@yahoo.com
واژههای کلیدی:
کلید واژه ها :روایی- پایایی- پرسشنامه DELES - محیط یادگیری آموزش مجازی - دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی
متن کامل
[PDF 390 kb]
(1936 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
| موضوع مقاله:
آموزش پزشکی
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.